2008年1月10日星期四

大吉利是有限公司


故事簡介

《大吉利是有限公司》劇本另闢新猷,是一闕失散已久三兄弟重遇後,試圖修復親情的故事。大佬法蘭(奧雲韋遜 飾)、二佬彼德(艾哲倫保迪 飾)及細佬積克(積遜舒華薩曼 飾)自從於年前摯愛父親的葬禮後,再也沒聯絡過。一年後的今天法蘭率先破冰,並決定安排一趟橫跨印度的火車探險之旅,企圖從中探索自我,借機重拾久違了兄弟情誼。
沿途中法蘭一如以往展現他喜歡支配的「控制狂」個性,他不但負責整段旅程緊密安排,就連用膳時也貼心地替兩位弟弟點菜,二人大吃不消卻無可奈何。同樣地,大家對彼德的古怪行徑,以至積克到處留情的表現也看不過眼──此刻他仨卻擠於同一火車廂內,彼此差距有如火車內浮誇的顏色分岐般明顯,從而鬧出許多荒誕笑話來。
三兄弟還是一條心,貌似不合卻攜帶相同的LV新款行李,路上遇見不平又會拔刀相助,自由活動時間時更不自覺混在一起。三人決定拋棄全數十一件行李,一起躍上下班火車,前往不詳的下一站,展開生活另一章……

==========================

套戲一開頭插左導演另一套short film《Hotel Chevalier》, 最搶鏡都可算係 Natalie Portman , 一向都唔肯拍裸戲既佢....係呢套short film度竟然全裸[不過當然最重要部位睇唔到] , 我都嚇一嚇 .

妮坦莉接受訪問時表示:「其實我都唔知點解。有時你為自己制定左D規則,有時你又要打破成規。你需要嘗試D野,然後睇下係咪岩你。我覺得今次冇行錯。」

之後又有傳媒報導妮坦莉「後悔」拍左呢段裸戲,佢自己就回應話:「我唔係後悔,但D相被人擺落鹹網,令我覺得有少少沮喪。」

---------------------------------

成套戲都係講三兄弟去到印度修復呢一個親情 , 一開頭佢地都唔相信對方 , 好似包到個頭乜咁既大佬 , 一開頭果2個細佬都覺得佢個頭包住哂d偷聽器比佢個助手聽住 , 最後佢開哂出泥 , 原來佢話抄車唔係吹水 .

成套戲我最鍾意係佢上火車個幾個畫面 , d音樂又幾match .

沒有留言: