2007年12月2日星期日

我的第二份Part Time : 香港科學園

當我剛開始IVE的生活時 , 一路都在尋找"筍工" , 但不可能再番飲食業 , SALES等等呢D工作了 , 因為實在太辛苦 , 時間又唔係咁岩 , 就係呢個時候 , 一位係SLSK ADD左我的NET FD介紹左份筍工比我 , 就係呢個『香港科學園』.

一開頭我真係聽都未聽過....但當佢講左比我聽薪酬係幾多之後 , 我就對呢份工十分有興趣 , 等我介紹下呢份筍工啦 : 番星期六,日&紅日 , 時間係9:30am - 4:00pm , 中途有2個鐘頭LUNCH[LUNCH當然係唔計錢] . 所以一日做到5.5小時 .

呢份工既好處有好多 , 冇人泥既時候做咩都得...打機...聽歌...睇書...溫書...玩...吹水...等等 , 但都有壞處 , 就係車程又貴又遠 , 要先搭MTR到9龍塘 , 再轉火車去大學站 , 最後仲要搭多程巴士到目的地....MTR , 火車呢2個都冇乜問題 , 但架272X....9:25有一班車 , 9:30有一班車 , 9:40有一班車 , 9:50有一班車.....第一日番工 , 我係搭4就番到去....竟然係冇人...又話9點半番工 , 點知原來係10點先正式開工....呢份真係唔知咩工 .

因為介紹呢份工比我既係MONKEE , 所以就去左生物資訊中心(Bio-Informatics Centre)做見習先 , 但到目前為止我都仲係企係BC...我諗冇得變了....有時都會坐下CORE , 但坐CORE乜都唔做得 , 又唔訓得覺 , 同D唔識既人坐又冇野講....都係企BC好玩D .

有時一日入面根本係冇人泥參觀 , 咁我地全日就只係玩 , 打機....都真係幾無聊 .但當有成千人泥參選既時候 , 情況就岩岩相反....講死人

不過好難得有呢份筍工 , 我好珍惜佢GA , 冇呢份工我都唔可以咁開心咁去買碟 .

1 則留言:

匿名 說...

我又要做啊!!!!