2007年12月13日星期四

I AM LEGEND 魔間傳奇


導演:法蘭西斯羅倫斯
主演:韋史密夫
片種:劇情
日期:2007-12-13

在《魔間傳奇》這部科幻驚慄鉅片中,韋史密夫飾演一個傑出科學家羅拔紐維爾,但是他對於一種擴散至整個地球、無所不摧、無藥可治的人為病毒朿手無策。由於某種原因紐維爾身懷對抗這種病毒的免疫力,因此他成為了紐約市,甚或至地球上唯一的僅存者。在這漫長的三年期間,紐維爾不斷發出電波訊息,希望能尋找及聯擊到其他倖存的人類,可是一直得不到回應。但是,他絕不孤獨----受病毒感染的變種人類一直匿藏於黑暗世界中,窺視著紐維爾的一舉一動,靜待他稍一鬆懈的機會,肆機將他徹底殲滅。紐維爾已成為人類的最後及唯一希望,他必須以他具有免疫力的血液,去破解將令人類滅絕的病毒。在千鈞一髮之間,在變種人環伺之下,他能否完成任務?







I AM LEGEND , 點解要叫魔間傳奇呢 ? 難度因為是魔間行者的同一位導演出品??

我覺得呢套戲唔掂 , 似28日後...冇人既城市...最尾又係有d 士兵係個避難所 , 不過故事比起28日後單簿得多....又冇乜令人反思既野 , 不過都有少少野講到既 , 講GOD .....仲有就係D ZOMBIE同魔間行者有7成相似 , 好冇睇頭姐....

戲中開頭D出現左BATMAN VS SUPERMAN , 不過之前有人講過比我聽搞到我冇左個驚喜 .

28日後真係好睇好多 , 可能我真係好鍾意28日後呢套戲 .

沒有留言: