2007年5月9日星期三

法國五月=Emilie Simon Live in HK

■今年「法國五月」為樂迷帶來有法國Bjork之稱的Emilie Simon ,被譽為深得Serge Gainsbourg風格的電子音樂才女。■早於二十三歲那年Emilie Simon親自主理其首張唱片,並取得「最佳電子音樂大碟」之殊榮。■Emilie Simon曾以電影《小企鵝大長征》的配樂,取得法國音樂大獎「最佳原聲大碟」的殊榮。

在法國南部蒙彼利埃(Montpellier)成長的Emilie Simon,童年時曾幻想家中有一條秘密通道,可通往不知名的神奇國度。在她八歲那年,幻想實現了,身為混音師的父親在家裏的地下室建立了錄音室,從此Emilie Simon便與音樂結下不解緣,長大後她更成為一位音樂創作人及混音師。在學期間,她曾經於音樂學校學習歌唱技巧達七年之久,並先後攻讀古典音樂及電子音樂,且曾涉獵爵士樂和搖滾樂。Emilie Simon於二十三歲那年,為自己製作首張個人專輯,從此平地一聲雷,為法國樂壇注入饒富趣味的新意。有樂評形容其稚氣的歌聲像與你竊竊私語,而那滲透電子與迷幻氣息的音樂,亦充滿電影感與想像力。因緣際會法國導演Luc Jacquet邀請Emilie Simon為電影《小企鵝大長征》擔任配樂工作,而她亦帶來不負眾望的成績單,憑此片於法國音樂大獎中取得「最佳原聲大碟」的殊榮。電影中最令人廣為談論的可說是Emilie Simon以冰塊摩擦的聲音,創造寒氣刺骨的音響效果。   
若果你喜歡法國電影,相信你亦都會喜歡Serge Gainsbourg那充滿法式風情的音樂。已離人世的Serge Gainsbourg可說是近代法國流行樂壇最具影響力及爭議性的國寶級音樂人,對法國流行樂壇影響深遠。   
近年樂評人總喜歡將Emilie Simon比作Serge Gainsbourg的私生女,足見大家對她的鍾愛。當然,要細數法國樂壇的族譜,參與電影《戀愛夢遊中》的Charlotte Gainsbourg才真的是Serge Gainsbourg的女兒。但無可否認,Emilie Simon的音樂,或明或暗地流露上世紀六、七十年代法國香頌的氣韻。而大部分樂迷,仍舊緬懷由Serge Gainsbourg昔日炮製,充滿法式意趣的音樂。   在袁智聰眼中,Emilie Simon的音樂,是美麗而脆弱的法式流行音樂。他認為Serge Gainsbourg在法國流行音樂體系的影響力無遠弗屆,Emilie Simon被拿來跟他相提並論絕不出奇,尤其那份性感的意味。筆者亦認同,Emilie Simon那天馬行空的意念、略帶頑童氣息的調侃,實教人會心微笑。正如Emilie Simon的首張同名專輯,唱片的封面不見她的模樣,只見她赤裸的背上綴滿小甲蟲,玩味十足。

難怪袁智聰亦坦言,若論印象最深刻的作品,他就喜歡這電子音樂才女改編樂隊The Stooges的《I Wanna Be Your Dog》的有趣翻唱版本。
=============================

會考完 , 番屋企途中撞到呀shawn , 佢話去搵丸丸 , 我就過馬路番屋企了 跟住係屋企做下功課[聽emilie simon] , 6點鐘就出左去 , 去hk record , 睇下碟咁啦 , 買左隻edward norton既25th hour , 想睇好耐 , 見到得vcd , 又搵唔到dvd....[因為係edward norton都想草dvd]算了 , 買住番去睇住先了 , sicene of sleep遲下先買 . 問佢地請唔請part-time , 佢話唔請.....想試hmv , 但望一望隻watch , 7點4了 , 就去天星碼頭搭船@@第一次一個人搭 , 好好玩 . 落左船 , 迷路 , 完全唔知點行 , 靠住我既智慧跟住d牌行 , 但打比jonathan , 佢點錯左我....話叫我搵架流動雪糕車出泥先 , 見到碼頭出面就有一架....點知最後先知道原來係有第2架!!搞左好耐先會到佢地成班 , 就入場 , 好在冇遲到!!! 開始了 ... 介紹下個震容先 , 今場live出現左2個 , 唔計emilie simon

Cyrille Brissot [好鬼型 , 負責program , effect , 見佢wear頂hat , un下un下] 呢堆就係佢堆野 , 佢堆野 我見到有個類似心電圖既物體...真係好正

nicolas gorge[好得意 , 咩都可以玩一餐] 最主要就係有個drum啦 , 洗3板啦 , 同埋piano入面既木都可以拍 , fing一條唔知咩 , 有嗚嗚聲 and仲有一盤水....係首swimming果時

最後當然唔少得emilie simon@@ 又彈電他 , 又彈琴 , 當然仲玩埋手上既機器 未見佢真人果時 , 由d相覺得佢普普通通 , 有d肥 , 但今晚睇完佢場show之後 , 覺得佢好正,,,,,由佢把聲去聽的話 ,,, 真的覺得佢好吸引人 , 又成日thank you , 唱i wannabe your dog時搞氣氛

最後我地拍到隻手紅哂 , 佢地終於都唱多左4首!!!!!最後一首係nirvana既唔記得左了...知我轉數慢...一聽到果時真係轉唔到係咩泥...
總結 : 呢次係我第一次睇現場show , 講真之前真係唔太熟emilie simon , 覺得佢普普通通 , 但又幾好聽...但依家睇完場show之後真係好鍾意佢,,,,可能我第一次睇啦 , 有點緊張 , 原來我坐左耐個位 , 有本run down係我右手邊,.,....完場先發現....
唔明白點解d人話睇live要預左一定有少少走音...我想講今晚係一粒走音既音都聽唔到 , 真係完美 , 仲識玩聲tim , 長叫又得 , 嘩 , 原來佢好rock!!!!最衰係大會堂冇得un勁d.....唔係就真係mosh埋都仲得 第一次睇live show....覺得好似係屋企冇人時 , 狂開大部hi-fi fing機 , 仲要係fing黑膠果隻~因為d聲同你聽mp3/cd/電腦係完全冇得比....真係冇得比..... 最後.....keira竟然冇出現到!!!

沒有留言: