2007年2月11日星期日

SILENT HILL 寂靜嶺

導演: 基斯度簡斯(Christophe Gans)

主演: 莉達美雪(Radha Mitchell), 祖狄莉菲蘭(Jodelle Ferland), 萊莉賀丹(Laurie Holden), 辛般(Sean Bean), 狄寶娜卡拉安芝(Deborah Kara Unger), 甘高迪斯(Kim Coates)

片種: 恐怖

簡介:

母親蘿絲(莉達美雪飾)拒絕讓患怪病的女兒雪倫(祖狄莉菲蘭飾)入住精神病院,為了找尋醫治女兒的方法,蘿絲決定帶雪倫前往女兒經常夢見的地方--寂靜嶺(Silent Hill)。她們接近寂靜嶺之際,一個靈異物體突然閃出,蘿絲為閃避異物而釀成車禍並撞昏了,清醒後她發現女兒已失蹤了! 蘿絲只好連同來自鄰鎮的警員(茱莉賀丹飾)深入鬼魅山房尋找失蹤女兒的下落。在搜索途中蘿絲漸漸發現鬼魅山房鮮為人知的過去...

優:環境氣氛一流 , 故事情節緊張 , 特技有水準

劣:怪物出場次數不足 , 女孩演出欠佳

評分:88/100
=============================

回想起第一次看這套戲時 , 是2006-05-09 , 嘩 , 原來以經咁耐.....果時仲要係一上映就即刻放學去睇 , 因為實在太期待了 , 好在睇完出泥都冇失望到 , 仲好想入場睇多次tim!!最近因為係家姐面成日講silent hill點正點正 , 令到佢忍不住話好想睇 , 所以琴日就去買左隻dvd番泥 , 原本我係想等+長版的 , 但.....我覺得出既機會不大 >.< 買dvd係屋企睇同入場睇係差好遠 , 所以各位冇入戲院睇呢套戲既人真係舌哂低.呢d咁注重環境氣氛既電影係屋企睇係完全冇feel , 係鬲虫入唔到套戲入面 , 所以會覺悶.如果有人再低要求d既可以係youtube度搵 , 我見有條友無聊到分開幾份video upload哂上去 , 不過好黑 , d音又好唔掂....果時入戲院睇 , 完全係比套戲壓迫住我 , 套戲既音樂係用番game既音樂 , 所以好有打緊機既feel , 仲記得係戲入面成日出現既洞洞 , 打機時係成日唔小心丟左落去 , 咁就死左=p講番套戲先 , 成套戲主要係講劇情 , 其他人所謂既怪物血腥暴力都係其次 , 因為套戲主要係sell個故仔.成個場景好多時都白夢夢 , 係因為silent hill呢個地方係一個過氣煤礦的小鎮 , 三十年前曾經有過一場大火 , 依家呢個小鎮以經變成一個死城. 電影入面主要分開3個細界 , 詳情請到下面個解說網睇到講我最愛既怪物!成套戲主要有3種怪物:


1.)pyramid head [好多人鍾意 , 因為佢型wo]


2.)The Nurses [身材奇好既女護士]


3.)Janitor[我最鍾意既怪物 , 只有電影先會出現]


Janitor 其實就係強姦左Alessa 的清潔工人Colin.雖然套戲入面冇講到明 , 但只要用心d去睇就會觀察到個名牌.



其他連結:Silent Hill the Movie 解說網http://www.elstudio.com/silenthill/index.html


沒有留言: